Plastindustriens årsberetning 2022 er på gaden – læs den her

Foruden beretningen fra bestyrelsesformand Søren Ulstrup kan du i Plastindustriens årsberetning 2022 blandt andet læse om det forgangne år i foreningen og få et overblik over sekretariatet, bestyrelsen og Plastindustriens medlemmer.

Plastindustriens årsberetning 2022 er netop udgivet i en online version.

Årsberetningen 2022 indledes traditionen tro med en beretning fra bestyrelsesformand i Plastindustrien Søren Ulstrup, som både italesætter flere udfordringer og lyspunkter, der har præget plastbranchen gennem det seneste år.

– Det kendetegner vores branche, at vi foruden at drive sunde virksomheder også udviser samfundsansvar, skaber arbejdspladser og lærepladser og udvikler løsninger til gavn for sundhedssektoren, miljøet og klimaet, skriver bestyrelsesformand Søren Ulstrup blandt andet i sin beretning, som du kan downloade eller læse i fuld form nederst på siden.

DOWNLOAD: Plastindustriens årsberetning 2022

Et begivenhedsrigt år

I beretningen kan du også læse om de arrangementer og begivenheder, som har fyldt Plastindustriens kalender i det forgangne år.

Efter mange måneders begrænsninger og restriktioner grundet coronasituationen har det igen været muligt at mødes fysisk og afvikle flere større arrangementer. Der har været stor opbakning til både Netværksdagen, Plastic Engineering Day & Plastmessen og en stribe andre fysiske arrangementer.

Samtidig har det været muligt på ordentlig vis at fejre årets prisvindere. Plastprisen, PROJECT PLASTIC, Danish Composite Award og den nystiftede pris Årets Kompositoperatør er blevet uddelt, og det kan du også læse mere om på siderne.

Desuden kan du danne dig et overblik over Plastindustriens bestyrelse, medarbejdere i sekretariatet og medlemsvirksomheder.

OBS: Ønsker du at få tilsendt et fysisk eksemplar af årsberetningen, kan du skrive en mail til kommunikationskonsulent Christine Hoeg Hanson på chh@plast.dk.

Læs årsberetningen 2022 her