Plastindustrien inviterer medlemmer til at give input til kommende strategi

Plastindustriens medlemmer inviteres til at komme med forslag, perspektiver og input til foreningens nye strategi i en ekstraordinær undersøgelse, som netop er sendt afsted. Resultaterne vil spille en nøglerolle i udformningen af den kommende strategi.

Del:

Plastindustriens sekretariat og bestyrelse har taget de indledende skridt i udarbejdelsen af foreningens strategi for den kommende periode. Strategien vil forme foreningens vej fremad og danne rammen om fremtidige aktiviteter, indsatsområder og projekter.

Medlemmernes input er vigtige for at sikre, at den nye strategi afspejler virksomhedernes oplevelser, ønsker og behov, understreger adm. direktør i Plastindustrien Thomas Drustrup:

– Vi arbejder for, at Plastindustrien fortsat er værdiskabende forening for vores medlemsvirksomheder, og at den kommende strategi er i tråd med det, virksomhederne oplever og har behov for i deres daglige virke netop nu. Derfor har vi åbnet op for input fra alle vores medlemskontakter i denne undersøgelse.

Den nye strategi, som skal afløse den nuværende ’Plastproduktion med ansvar’, gælder for 2024-2027 og træder i kraft i forbindelse med næste generalforsamling den 30. maj 2024.

Tjek din indbakke

Alle medlemmer opfordres til at dele deltage i spørgeundersøgelsen og være med til at præge strategien, fortæller Thomas Drustrup:

– Jeg håber, at vi får rigtig mange svar ind, som vi kan tage udgangspunkt i, når vi skal arbejde videre med udformningen af strategien på den anden side af nytår. Alle besvarelser er værdsatte, og jeg glæder mig til at læse de forskellige input, som kommer til at spille en stor rolle for det videre strategiarbejde.

Den nye strategi træder i kraft i forbindelse med næste generalforsamling og Plastdag den 30. maj 2024.

Medlemmers perspektiver indsamles i en spørgeundersøgelse, som er sendt til samtlige af foreningens kontaktpersoner. Hvis du ikke har modtaget en mail med et link til undersøgelsen, er du velkommen til at skrive til kommunikationsrådgiver Christine Hoeg Hanson: chh@plast.dk.