Plastindustrien hjælper dine gode historier ud over rampen

Ikke-kategoriseret

Ligger du og din virksomhed inde med en god historie, som branchen, medierne eller potentielle kunder fortjener at høre mere om? Eller skal din virksomhed bruge en ny ansat? Så kontakt Plastindustrien. Vi kan hjælpe dig med at få videreformidlet netop din historie eller dit jobopslag via vores hjemmeside og nyhedsbreve.

Del:

Af Asbjørn Lindsø,

Plastindustrien lancerede ved årsskiftet en ny version af vores hjemmeside www.plast.dk, hvor der er aktuelle nyheder, arrangementsomtaler, jobopslag og meget mere. Plast.dk har nu omkring 10.000 månedlige besøg, og tallet er støt stigende. 
 

Det væsentligste indhold fra hjemmesiden bliver også distribueret via nyhedsbrevet Plastnyt, der udkommer ca. seks gange om måneden. Nyhedsbrevet har over 1.000 abonnenter. Plast.dk er derfor en fremragende platform, hvis din virksomhed vil lægges mærke til. Det vil vi gerne invitere vores medlemmer til at drage nytte af.

Læs mere under annoncen… ###REKLAME###

Kontakt os med DIN historie

Vi modtager i dag allerede spændende pressemeddelelser, nyhedsartikler, navneomtaler og jobopslag fra Plastindustriens medlemmer, som vi bringer videre på plast.dk.
 

Kontakt os:

 

  • Lars Friis Farsøe

Mobil: 4233 2811

Mail: lff@plast.dk

 

  • Asbjørn Lindsø

Mobil: 2689 3020
Mail: al@plast.dk

Men vi vil meget gerne modtage mere materiale. Vi ved, der er endnu flere gode historier derude. Eksempler kunne være:

  • Nye produkter
  • Jobopslag: Vi kan hjælpe dig med finde kvalificerede ansøgere til dine ledige stillinger
  • Nye væsentlige kunder
  • Arrangementer på din virksomhed
  • Nye regnskabstal som du gerne vil fortælle andre i branchen om
  • Produktionsudvidelser
  • Nye samarbejdsaftaler
  • Navnenyt: Nye ansættelser i din virksomhed 
Vi hjælper dig med at sætte de rigtige ord på – og med kontakt til andre medier

Vi giver meget gerne en hånd med at få sat ord på den gode historie – det kræver blot, at du kontakter os. Vi kan også være behjælpelige med at sælge din historie til relevante medier – f.eks. fagpressen eller de regionale aviser/tv-stationer.

LÆS OGSÅ: Plast.dk bringer nu jobopslag
 

Plastindustrien har pr. 1. august 2013 valgt at opgradere den eksterne kommunikation endnu et tak ved at projektansætte Lars Friis Farsøe som kommunikationsmedarbejder det kommende halve år. Derfor vil der være god mulighed for at stifte bekendtskab med Lars Friis Farsøe, såfremt din virksomhed ønsker at få hjælp til at udbrede en god historie. 

– Der er rigtig fine muligheder for at få skabt øget opmærksomhed omkring plastbranchen. Bare i løbet af sommermånederne har vi haft held med at få bragt historier i så forskellige medier som Børsen, Licitationen og Sorø Avis. Der er med andre ord et stort PR-potentiale, men for at indfri det fulde potentiale, så har vi brug for endnu mere input fra vores medlemmer. Det gælder også på rekrutterings-fronten, hvor den ekstra omtale på f.eks. Plast.dk og LinkedIn kan være det, der får den helt rette kandidat til at søge jobbet, fortæller Lars Friis Farsøe.

Derfor: Send dit bud på en historie, du synes, der fortjener øget opmærksomhed!