SAXE Hansen A/S søger en teknisk indkøber

SAXE Group logo

Er du den, der kan organisere og planlægge indkøb til kommende produktionsopgaver. Kan du lide at følge projekter til dørs? Så er det dig SAXE Hansens automationsafdeling i Randers gerne vil have med på rejsen til at drifte og udvikle sine lokale, indkøbsfunktion til virksomhedens kundespecifikke produktion af specialmaskiner.

Del:

Virksomheden søger en erfaren indkøber og ordrebehandler, som trives med at varetage indkøb, produktdata vedligehold og samtidig være koblingen mellem lageret, montagen og ERP-systemerne. Stillingen refererer til den tekniske chef i tæt samarbejde med kollegaer i lignende funktioner i Randers, Værløse, Hvidovre og Jönköping.

Din erfaring

Du sidder sandsynligvis i en lignende stilling, hvor du har overblikket over de løbende indkøb og lagerbeholdninger. Du har flere års erfaring med opgaver inden for internt indkøb, tilbudsforespørgsler og kontakt til leverandører. Du er udpræget selvstarter og vant til selvstændigt at tage beslutninger inden for eget ansvarsområde.

Arbejdsopgaverne

Du får ansvar for driftsopgaverne herunder:

  • Intern indkøbsstyring
  • Varebestilling til produktionen
  • Vareoprettelse og vedligehold – koordinering med konstruktion
  • Indkøbsregistreringer og opfølgning
  • Logistik
  • Superbruger på ERP- og CRM-systemer

Du skal desuden bidrage til løbende optimering og videreudvikling af indkøbsrutinerne. Saxe Hansen tilbyder til gengæld en meget fleksibel stilling, hvor du i store træk selv har mulighed for at tilrettelægge dine arbejdstider.

Arbejdstiden er afhængig af den rette kandidat, om det skal være fuld tid eller lidt mindre. Løn efter kvalifikationer.

Om dig

Du trives i en håndværks- eller produktionsvirksomhed, hvor tingene går stærkt, men er nede på jorden, og hvor alle mødes i øjenhøjde, og der er kort fra tanke til handling. Du tager ejerskab for opgaven med humør og fleksibilitet.Du har minimum 2 års erfaring fra lignende stilling i beslægtet branche.

Du har sikkert en kontormæssig uddannelse eller en teknisk uddannelse, der er gået mod det administrative. Det væsentligste er, at du har dokumenteret erfaring med indkøbsopgaver, og at du er vant til at arbejde med økonomisystemer og styring af indkøb og produktregistrering. Gode engelskkundskaber er en forudsætning.

Det forventes, at du er vant til at arbejde med Office-systemer som Word, Excel, Outlook m.m., og at du kan begå dig i et avanceret økonomistyringssystem.

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst:

Kasper Due Skjøtt
Mobil +45 4042 0992
Mail: hr@saxe-group.com

Se mere på www.saxe-group.com