DI’s Produktpris uddeles en gang om året for at hædre virksomheder, der evner at udvikle fremragende kundeløsninger. Deltag i konkurrencen og gør dit produkt kendt i dansk erhvervsliv. Flere plastvirksomheder har tidligere vundet prisen.
På DI Topmødet den 24. september 2013 uddeler DI sin årlige Produktpris. Det er nu muligt at indstille virksomheder og produkter til prisen. For at vinde den eftertragtede anerkendelse skal din virksomhed have udviklet et enestående produkt, koncept eller serviceydelse.
Læs mere:
Sidste 10 års vindere:
|
Ved prisen bliver der lagt vægt på produktets værdi for kunder og brugere samt ideen bag produktet. Det vil sige nyhedsværdien for kunder og brugere og den produktmæssige nyhedsværdi.
Stor opmærksomhed
Der er stor PR-værdi knyttet til prisen for din virksomhed og for branchen. DI’s Produktpris er med til at profilere branchens arbejdspladser som innovative, spændende og attraktive.
Der er stor medieopmærksomhed i forbindelse med prisuddelingen, og de fem nominerede virksomheder vil blive præsenteret i DI Business, på DI’s hjemmeside, i pressemeddelelser m.v.
Plastvirksomheder blandt de tidligere års vindere
Tidligere har flere plastvirksomheder og plastprodukter vundet prisen. Icopal vandt i 2011 og for deres energitag. LM Wind Power vandt i 2007 for deres LM 61,5P vindmøllevinge, og tilbage i 2005 vandt Danisco, der i dag er en del af DuPont-koncernen, for deres alternative PVC-blødgører SOFT-N-SAFE.
Sidste års vinder Andresen Towers A/S vandt prisen for deres Segmenttårnet, der er en ny type tårn til høje landbaserede vindmøller, som vil være med til at gøre vindmøllestrøm mere effektiv og konkurrencedygtig.
Læs mere under annoncen… ###REKLAME###