Plastic Pavilion – Building Sustainable Societies muliggøres af en række sponsorer, som støtter projektet med betydelig økonomi, ressourcer og/ eller materialer. Se sponsorlisten her. Listen opdateres løbende.
Kampagnen Plastic Pavilion – Building Sustainable Societies skal udbrede kendskabet til plastmaterialers og -produkters store samfunds- og nytteværdi og demonstrere, at plast er et centralt materiale i fremtidens bæredygtige byggeri og samfund.
Projektet kulminerer med opførslen af plastbranchens egen pavillon, som skal stå på Gammel Strand i København og være åben for offentligheden fra 19. juni til 14. juli.
Pavillonen kommer til at rumme en stor udstilling med plastobjekter, løsninger, fakta og budskaber, som alle styrker og nuancerer fortællingen om mulighederne ved at anvende plastmaterialerne i den bæredygtige omstilling af samfundet.
Plastic Pavilion bliver den eneste blandt en række andre ”Verdensmålspavilloner”, som skal demonstrere, hvordan syntetiske materialer er en uundgåelig del af løsningen. Dermed bliver det en unik ramme og mulighed for at udbrede fortællingen om plast – til gavn for hele branchen.
LÆS OGSÅ: Skal din virksomhed bidrage til udstillingen i Plastic Pavilion?
Sponsorer (opdateres løbende)
Det hele er muligt at realisere takket være en række sponsorer, som bidrager forskelligt; enten med økonomi til projektet, med faglige ressourcer til eksempelvis konstruktion, opførsel og nedtagning af pavillonen, eller med materialer til selve pavillonkonstruktionen.
Følgende virksomheder og organisationer har indtil videre forpligtiget sig til at sponsorere. Listen opdateres løbende i takt med, at flere sponsorater tikker ind.
Hovedsponsorer
- Primo
- EPS-branchen
- VinylPlus
- Plastmontøren
- SP Group
Sponsorer
- Fiberline Building Profiles
- WOHN
- Vink
- PU Europe
- Small Revolution
- Råvaresektionen
- Maskin- og Værktøjssektionen
- Sprøjtestøbesektionen
- PUR-sektionen
- Kompositsektionen
- Sektion for ekstrudering- og termoformning
- WUPPI
- ETD
Hvad får man som sponsor?
Som sponsor af Plastic Pavilion får man en unik mulighed for at få indflydelse og synlighed gennem projektet. Vi tilrettelægger og skræddersyer sponsorater, så de genererer mest mulig værdi for den enkelte sponsor. Hver sponsor kan som minimum forvente at få:
- Logo på kampagnemateriale, hjemmeside og i udstillingen på Gammel Strand
- Adgang til at bidrage til udstillingen med et eller flere produkter, såfremt de lever op til kriterierne for udstillingen (afhængig af sponsorat)
- Adgang til at skabe egne events i pavillonen (under UIA World Congress of Architects eller i dagene omkring afhængig af sponsorat)
- Adgang til at bidrage til den digitale udstilling med produkter og cases på plasticpavilion.com (lanceres snarest)
- Adgang til digitalt annonceringsmateriale, som kan bruges i virksomhedens egen kommunikation (logopakke, grafik, case-materiale og film)
- Omtale fra scenen på Plastindustriens årsdag Plastdagen 2023
Ønsker du at høre mere om muligheden for at komme med på sponsorlisten, kan du kontakte projektets tovholdere Christina Busk og Rasmus Grusgaard eller adm. direktør Thomas Drustrup.
Støt op med et markedsføringsbidrag
Det er også muligt at støtte op med et mindre beløb i form af et markedsføringsbidrag. Markedsføringsbidraget på 4.995 kr. går til at understøtte kommunikationen af kampagnen, udbrede kampagnens budskaber og styrke plastmaterialers og plastbranchens image.
Virksomheder, som støtter projektet med et markedsføringsbidrag, vil få logo på kampagnehjemmesiden samt adgang til digitalt annonceringsmateriale med kampagnelogo, grafik, case-præsentationer mv., som kan bruge i virksomhedens egen markedsføring.