Plastindustrien lancerer hjemmesiden plasticpavilion.com, hvor besøgende kan finde information om projektets aktiviteter og sponsorer samt en eventkalender og en digital case-samling med de løsninger og produkter, som skal udstilles på Gammel Strand.
Vi har glædet os til at løfte sløret for den nye hjemmeside for projektet Plastic Pavilion – Building Sustainable Societies: plasticpavilion.com.
Projektet kulminerer med opførslen af foreningens egen plastpavillon på Gammel Strand i perioden fra den 19. juni til den 14. juli.
Hjemmesiden, som løbende opdateres, samler den væsentligste information om pavillonen, UIA Verdenskongressen og ikke mindst projektets sponsorer og bidragsydere.
Et digitalt udstillingsrum
Plastic Pavilion på Gammel Strand kommer til at rumme en udstilling af plastobjekter, produkter, løsninger, fakta og budskaber, som alle styrker og nuancerer fortællingen om mulighederne ved at anvende plast i den bæredygtige omstilling af byggeriet og samfundet.
Den fysiske udstilling suppleres af en digital udstilling af produkter og cases på hjemmesiden. Her er der mulighed for at udfolde budskaberne og fortælle mere om de udstillede produkter.
– Hjemmesiden skal sikre kampagnen en større synlighed. Både over for dem, som besøger os på Gammel Strand og vil vide mere om udstillede produkter eller plast i byggeriet generelt. Men også over for alle dem, som ikke kan komme forbi pavillonen i København, og som vi alligevel gerne vil nå med vores buskaber. Derfor laver vi en online og mere permanent case-samling af de mange gode produkter og løsninger, som bidrager til et mere bæredygtigt samfund, forklarer adm. direktør i Plastindustrien Thomas Drustrup.
Få synlighed gennem projektet
Den online case-samling vil være tilgængelig i en længere periode.
Har du et produkt eller en løsning, som passer ind i den digitale udstilling? Læs mere om udstillingsmulighederne her – eller skriv til os på plast@plasticpavilion.com.
Der er desuden fortsat mulighed for at blive sponsor af Plastic Pavilion. Senest har Plastindustrien åbnet op for at give et markedsføringsbidrag på 4.995 kroner. Som såkaldt ”Promotional Partner” støtter din virksomhed op om den samlede kommunikation og markedsføring og hjælper med at styrke kampagnens budskab: at plast er et uundværligt materiale i den grønne omstilling og fremtidens bæredygtige byggeri og samfund.
LÆS MERE: Støt op om Plastic Pavilion-kampagnen
UIA Verdensmålspavillon
Plastic Pavilion er en del af et større projektet, som er initieret og lanceret af Arkitektforeningen og UIA Verdenskongressen for Arkitekter 2023 i samarbejde med Københavns Kommune og By & Havn. UIA har netop lanceret en hjemmeside, hvor du også kan læse om Plastic Pavilion og de øvrige pavilloner.