Webinar: Opdatering på ’Realistisk om plast’-kampagnen
Den 18. august kl. 10.00 kan du få en opdatering på ’Realistisk om plast’-kampagnen, der netop er blevet genlanceret med nyt indhold om bl.a. genbrug, genanvendelse og plast i byggeriet. Webinaret er for medlemmer og potentielle medlemmer af Plastindustrien.
Sidste år lancerede Plastindustrien ’Realistisk om plast’-kampagnen for at nuancere den offentlige debat om plast.
Mindst 3,5 millioner danskere har allerede stiftet et digitalt bekendtskab med kampagnen, og nu bliver der tilføjet nye elementer til kampagnen.
Derfor er alle medlemmer – og potentielle medlemmer – af Plastindustrien inviteret til webinaret den 18. august kl. 10.00-11.00, hvor det nye indhold og den aktuelle kampagneplan bliver præsenteret.
– På webinaret vil vise nogle af de nye kampagneelementer og give vores medlemmer indblik i vores strategiske overvejelser. Kampagnens succes afhænger i høj grad af opbakningen fra branchens virksomheder, og derfor er det vigtigt, at vi er i tæt dialog med medlemmerne om kampagnen, siger Lars Hall Bæk Farsøe, der er kommunikationschef i Plastindustrien.
Program:
- Kampagnens formål
- Kort gennemgang af kampagnens foreløbige resultater
- Præsentation af nyt indhold (bl.a. plast i byggeriet, undervisningsmateriale, genbrug & genanvendelse og Den Varme Plaststol)
- Introduktion til den digitale indholdshub
- Plan for kampagnen
- Q&A
Oplægsholdere på webinaret er Lars Hall Bæk Farsøe, kommunikationschef i Plastindustrien, Christine Hoeg Hansen, kommunikationskonsulent i Plastindustrien og Jakob Høegh, seniorrådgiver hos Primetime.
Det er gratis at deltage i webinaret, og du tilmelder dig via nedenstående formular: