11. juni inviterer Plastindustrien til et stort anlagt workshop-arrangement, der skal kaste lys over, hvordan nye produkter i genanvendt plast bliver en god forretning. Vi sætter designere og plastproducenter sammen for at finde løsninger. Programmet er nu på plads og byder på både match making, praktiske øvelser og spændende cases fra bl.a. IKEA, COOP og SP Group.
På få år er plast og genanvendelse gået fra at være et nichefænomen til at være højeste mode.
DOWNLOAD: Program for dagen
Det betyder, at plastbranchen i Danmark står overfor nye muligheder med nye forretningsmodeller, råvarer og markeder Men hvordan udnyttes mulighederne i praksis? Hvordan bliver den gode idé til den gode forretning? Hvad med funktionskrav, procesbarhed kunde- og markedskrav?
Stor workshop – se mulighederne!
Det vil Plastindustrien søge svar på med stor workshop om plastproduktion og design med genanvendt plast den 11. juni i Industriens Hus. En workshop som skal inspirere til at se på plastproduktion, design og genanvendt plast i et nyt lys. Programmet for dagen henvender sig til plastvirksomheder, designere og arkitekter og vil være en blanding af inspirerende oplæg, matchmaking og udfordrende workshops.
Matchmaking: Mød din nye forretningspartner
Matchmaking-delen er din mulighed for at finde den helt rigtige forretnings- eller sparingspartner til dit projekt. Det gælder uanset, om du er designer, plastvirksomhed eller noget tredje og uanset om dit projekt er i idéfasen, eller det er klar til produktion i større skala.
Der vil være rig mulighed for at diskutere konkrete projekter under fire øjne.
Case historier
Du vil også høre en række casehistorier fra IKEA og COOP, der allerede markedsfører produkter i genanvendt plast og du vil høre eksempler fra virksomheder, hvor genanvendelse af plast indgår i forretningsstrategien præsenteret af Harrit | Sørensen og SP Group.
I forlængelse af præsentationer er der arrangeret en paneldebat, så du kan stille de spørgsmål der har rejst sig i løbet af dagen.
Annonce###REKLAME###