Kampagnechef: Jeg er blæst bagover

Plast i medierne
Del:

Plastindustriens kommunikationschef -og dermed også kampagnechefen for ” Realistisk om plast”-kampagnen -Lars Hall Bæk Farsøe er med egne ord ” blæst bagover” i forhold til, hvor godt medlemmerne har taget mod brancheforeningens kampagne. Mange medlemmer har aktivt delt kampagnen på deres egne digitale platforme. -Det er guld værd, da det hjælper kampagnen med at nå endnu længere ud. Jeg håber meget, at vi kan holde fast i den positive tendens, når vi i løbet af foråret lancerer næste runde af kampagnen, siger han og fortsætter: Det er min klare opfattelse, at kampagnen har været med til at nuancere den offentlige plastdebat, hvilket har været tiltrængt. En kommunikationskampagne på seks måneder kan dog ikke forandre plastens image med et snuptag, men vi har fået indhentet værdifuld viden om, hvad der virker, og hvad der virker knapt så godt i vores dialog med befolkningen.

Kilde: Magasinet Plast