Brancheaftale med Azets – administrative funktioner
Som medlem af Plastindustrien kan din virksomhed gøre brug af Azets, der kan hjælpe med administrative funktioner; HR og personale, lønadministration samt økonomi og regnskab.
Azets kan kort fortalt hjælpe med alt inden for de administrative funktioner HR og personale, lønadministration samt økonomi og regnskab.
I virksomhedens webshop er der samlet et udvalg af ydelser, og som medlem af Plastindustrien får du -10% rabat på alt i webshoppen.
Rabatkode: brug rabatkoden fordel-plast, når du bestiller i webshoppen.
Hvad tilbyder Azets?
Refusion ved sygdom og barsel: Få refusion fra det offentlige for medarbejdere, der er fraværende pga. sygdom eller barsel. Azets håndterer dine ansøgninger, så du slipper for besværet med registrering og frister.
Nem APV (arbejdspladsvurdering): Bestil en enkel, billig og brugervenlig løsning til din arbejdspladsvurdering, som skal gennemføres hvert tredje år. Systemet gør det nemt for medarbejdere at udfylde spørgeskemaer og giver dig et overblik over resultaterne.
Rejseafregning: zExpense er en brugervenlig app til rejseafregning og udlæg, værdsat af både ledere, medarbejdere og bogholdere.
HR-ekspert service: Med et abonnement på HR-eksperthjælp kan du altid få svar på spørgsmål om ansættelsesret og medarbejderforhold via telefon.
Inkasso: Få inddrevet penge fra dårlige betalere gennem Azets uden års- eller oprettelsesgebyr.
Om Azets
Mere om medlemskab
Find mere viden om fordele ved medlemskab i Plastindustrien.