Plastindustrien er gået med i kampagnen Danish Responsibility, som er iværksat af Eksportrådet og Erhvervsstyrelsen. Logstor, Dantoy og RPC Superfos er valgt som eksempler på danske plastvirksomheder, der arbejder systematisk med ansvarlighed.
Af Helle Fabiansen, miljøchef
Den danske plastindustri kan nu markedsføre sig som ”ansvarlig”. Plastindustrien er netop gået med i kampagnen Danish Responsibility, som er et initiativ iværksat af Eksportrådet og Erhvervsstyrelsen.
Læs mere:
|
Både Danmark og danske virksomheder er ude i verden kendt for vores evne til at drive en god forretning, samtidig med at vi opfører os ansvarligt over for miljøet og tilgodeser medarbejdernes sundhed og sikkerhed. Det image kan din virksomhed fremover bruge på en elegant måde i jeres egen markedsføring ved at henvise til Danish Responsibility.
Læs mere under annoncen… ###REKLAME###
Danish Responsibility omfatter en hjemmeside, hvor Plastindustrien er repræsenteret. Logstor, Dantoy og RPC Superfos er valgt som eksempler på danske plastvirksomheder, der arbejder systematisk med ansvarlighed. Der er også udarbejdet en pjece særligt om danske plastvirksomheder, som kan downloades, ligesom der er mulighed for at låne et mobilt showroom med roll-ups, der beskriver Danish Responsibility.
Danish Responsibility deltager desuden i eksportfremstød mv.
Læs mere på www.danishresponsibility.dk .