Den 20. maj 2021 afholder Plastindustrien dette års ordinære generalforsamling. Medlemmer af Plastindustrien kan vælge at deltage enten fysisk i Industriens Hus eller virtuelt.
Hermed indkalder vi til Plastindustriens ordinære generalforsamling den 20. maj 2021 klokken 12.30-13.30, som afholdes forud for Plastdagen 2021.
Der er mulighed for at deltage enten fysisk i Industriens Hus eller via et digitalt link.
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Beretning for foreningens virksomhed
- Forelæggelse af den reviderede årsrapport 2020 til godkendelse og orientering om budgettet for indeværende år
- Fastsættelse af kontingent for 2022
- Valg af bestyrelse
- Valg af revisor
- Eventuelle forslag fra bestyrelsen eller øvrige medlemmer
- Eventuelt
Såfremt du ikke har mulighed for at deltage, må du meget gerne sende en fuldmagt.
Ønsker du at give fuldmagt til formanden eller til en anden deltager i generalforsamlingen, udfyldes denne formular, som efterfølgende sendes via mail (pd@plast.dk) eller med post til Plastindustriens sekretariat.
Forslag som ønskes optaget på generalforsamlingen skal være sekretariatet i hænde senest torsdag d. 29. april 2021, og sendes til Plastindustrien i Danmark, Vesterbrogade 1E, 3., 1620 København V – eller mail på til: alm@plast.dk.
Tilmelding sker via dette link – alle medlemmer får forud for generalforsamlingen tilsendt yderligere information.