Det er snart tid til Plastteknik Nordic – nordens førende mødested for polymerproduktion, materialer og industridesign. Plastindustriens adm. direktør Thomas Drustrup er oplægsholder på messen og sekretariatet er også med for at møde medlemmerne, blive opdateret på branchens nyeste udvikling og vigtigst af alt, bringe de gode historier videre.
Udstillere fra hele verden kommer den 13. til 14. april til Malmø for at præsentere deres produkter og videreudvikle idéer med andre fagfolk. Messen besøges af samlet set 150 udstillere og 4000 beslutningstagere i løbet af de to dage messen varer.
I år er Plastindustriens direktør Thomas Drustrup at finde blandt talerne på hovedscenen, hvor han vil tale med overskriften ”Den danske plastbranche anno 2016: Udfordringer og muligheder” som tema.
– Nogle vil påstå, at den,der lever stille lever godt. Og der er sikkert mange fordele ved denne strategi – men også mange ulemper. For to år siden valgte Plastindustrien i Danmark, at gøre op med dette, og fokusere på en ny og langt mere proaktiv og kommunikerende strategi. Det stiller store krav til os sombrancheorganisation, og til de services vi skal tilbyde vores medlemmer. Kom og hør eksempler på hvordan vi løfter denne opgave, fortæller Thomas Drustrup om sit oplæg.
Skal din historie fortælles videre?
På messen er mange af Plastindustriens egne medlemmer tilstede, og det er en fantastisk mulighed for sekretariatet for at høre om den udvikling, der sker hos virksomhederne. Er du interesseret i at mødes med en af sekretariatets medarbejde under messen, er du mere end velkommen til at kontakte de deltagende:
- Adm. direktør Thomas Drustrup
- Innovationskonsulent Rasmus Grusgaard
- Kommunikationsansvarlig Asbjørn Lindsø
En af de vigtigste opgaver for sekretariatets medarbejdere er, at videreformidle fortællinger om de mange fantastiske ting, der sker i branchen. Kommunikationsansvarlig Asbjørn Lindsø fortæller:
Der er altid interessante nyheder fra vores medlemsvirksomheder, og det handler om at få disse nyheder i medierne. Det kan vi selv gøre gennem Plast.dk, Linkedin og vores andre nyhedskanaler. Så sig til hvis din virksomhed har nye produkter, banebrydende idéer eller andre gode historier, når vi er på messen. Det kan der helt sikkert komme gode artikler ud af efterfølgende.
Er du interesseret i at få fortalt din historie, er du mere end velkommen til at kontakte Asbjørn Lindsø og enten aftale et mini-interview eller sende en pressemeddelelse, der så kan bruges til en historie.
Asbjørn Lindsø kan kontaktes via al@plast.dk eller 26893020.