ENGEL tilbyder ny servicestruktur

Sprøjtestøbemaskiner og produktionsceller skal være mere og mere effektive. Samtidig skal de også kunne tilbyde mere fleksible anvendelsesmuligheder. Det ændrer kravene til maskinproducenternes service. Den udfordring tager ENGEL nu op.

Del:

Under navnet ”ENGEL plus” fornyer ENGEL nu sine serviceprodukter og -ydelser. Målet er at øge merværdien for kunderne og dermed øge deres konkurrenceevne yderligere. Det skal ske ved at at gøre servicetilbuddet endnu mere transparent og åbne op for, at også eksisterende maskiner, robotter og anlæg kan optimeres.

– Vi følger vores kunder gennem hele produktionsanlæggets levetid. De samlede ejeromkostninger for maskinen bliver stadig vigtigere for vores kunder. Med ENGEL plus tilbyder vi investerings- og planlægningssikkerhed og kan efter ønske sørge for at maskinparken til enhver tid er up to date, siger Wolfgang Degwerth, chef for Customer Service Division ENGEL Østrig, i en pressemeddelelse.

Øg produktiviteten og anvendelsen af ældre anlæg

ENGEL plus omfatter følgende:

  • global on-site support med reservedelslogistik
  • remote-service
  • en 24/7-hot-line
  • service- og vedligeholdelseskontrakter til fastpris
  • retrofitløsninger og optimeringsværktøjer
  • teknisk råd-givning
  • et professionelt uddannelses- og e-learning tilbud.

Wolfgang Degwerth siger:

– Især temaet retrofit bliver vigtigere og vigtigere i lyset af det øgede effektivitetspres.

Læs mere under annoncen…###REKLAME###

ENGEL tilbyder en bred vifte af produkter, som kan tilpasses kundens behov. Selv ældre sprøjtestøbemaskiner og styringer kan energieffektiviseres, ensartetheden af skudvægt kan forbedres og vedligeholdelsesomkostninger kan reduceres. Ligeledes kan yderligere procestrin, teknologier og automatisering integreres efterfølgende. For at opfylde kundernes specifikke krav udvikler ENGEL individuelle softwareløsninger.

Tæt på kunderne – worldwide

Der er mere end 550 medarbejdere i ENGEL’s fabrikker og filialer worldwide, som beskæftiger sig med kundeservice og uddannelse.

– En kort vej til vores kunder er meget vigtig for os. Derfor udbygger vi vores globale servicenetværk kontinuerligt, siger Wolfgang Degwerth.

For at opnå en ensartet service af høj kvalitet i hele verden gennemfører ENGEL serviceteknikere og undervisere løbende kurser og eksaminer.