Plastindustriens hjemmeside har fået en make over. Udover et nyt design har både medlemmer af foreningen og almindelige brugere fået en række nye muligheder.
Af Asbjørn Lindsø
Plastindustriens hjemmeside er nu i luften i en helt ny version. Vi har opdateret og ryddet op i indholdet under de forskellige menupunkter. Derudover har vi også tilføjet et helt nyt element på siden, nemlig nyheder. Hjemmesiden kommer derfor fremover til at fungere som et samlende medie, der bringer dig det sidste nye om plastbranchen. Du vil fremover også kunne læse de artikler, vi skriver til Plast Panorama, her på siden.
Vi fortæller din historie – og viderebringer dit jobopslag
At vores hjemmeside nu også har nyheder betyder, at vi meget gerne viderebringer DIN virksomheds historie, hvis du har noget, du gerne vil have ud til resten af branchen. Giv os et tip, hvis du har en god historie – eller endnu bedre: send os din pressemeddelelse.
Derudover formidler vi nu brancherelevante jobopslag. Så er du medlem af foreningen, og har du en ledig stilling, så send os dit opslag, og så formidler vi det ud til vores knap 1.000 nyhedsbrevsabonnenter.
Læs resten af nyheden under annoncen…###REKLAME###
Nyheder til alle – ikke kun til medlemmer
Hvor Plastindustriens nyhedsbreve tidligere kun var for medlemmer af foreningen åbner vi nu op, så også almindelige brugere af sitet kan få nyheder om plastbranchen leveret direkte i sin mailbox.
Læs mere om abonnement på vores nyhedsbreve her.
Bedre muligheder for annoncering – ring og få et tilbud
Som det fremgår, så giver det nye site også bedre plads til annoncører, der er interesserede i synlighed overfor plastbranchens nøglepersoner til en meget konkurrencedygtig pris.
Kontakt os, hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne for annoncering på hjemmesiden og i vores nyhedsbreve: 3330 8630 eller pd@plast.dk.