Gratis seminar om sociale medier: Bedre omdømme – sælg mere

Den 12. november stiller Plastindustrien skarpt på, hvordan du og din virksomhed kan høste de image- og salgsmæssige gevinster, der er forbundet ved at være god på de sociale medier. Seminaret er gratis for Plastindustriens medlemmer.

Del:

Hvordan bliver du og din virksomhed (endnu) bedre på de sociale medier? Og hvilke konkrete gevinster kan du opnå? Det er de helt centrale spørgsmål, når Plastindustrien den 12. november inviterer til et seminar om sociale medier i Industriens Hus.

Plastindustrien har arbejdet strategisk med bl.a. LinkedIn og Twitter i en længere årrække, og brancheorganisationen vil gerne dele ud af sine erfaringer direkte til medlemsvirksomhederne.

– Plastindustrien har i løbet af de seneste år opbygget en stærk platform på nogle af de sociale medier. Det er også tydeligt at se, hvordan flere og flere plastvirksomheder begynder at være til stede online. Vi vil derfor meget gerne hjælpe medlemmerne med at få endnu mere ud af de sociale medier og dele ud af vores konkrete erfaringer, forklarer Asbjørn Lindsø, der er kommunikationschef i Plastindustrien.

Bred introduktion og fokus på LinkedIn

Først og fremmest vil arrangementerne handle om brugen af LinkedIn, da det er det medie, der er oplagt for flest af Plastindustriens medlemmer at anvende aktivt til markedsføring, salg og tiltrækning af nye medarbejdere.

Ydermere vil vi også kort berøre, hvordan du og din virksomhed rent professionelt kan anvende Twitter og Facebook som nogle effektive værktøjer.

Det er Plastindustriens eget team bestående af Asbjørn Lindsø (kommunikationschef), Lars Friis Farsøe (politisk kommunikationsrådgiver) og Julie Nymark (kommunikationsstudent), som står for oplæggene undervejs. Der vil være indlagt enkelte øvelser og workshopelementer undervejs.

Derudover vil Gitte Buk Larsen fra Aage Vestergaard Larsen A/S, fortælle om, hvordan virksomheden i løbet af de seneste år er blevet meget synlige på eksempelvis LinkedIn, Facebook, Instagram og Twitter. Herunder vil hun give os indblik i de muligheder og udfordringer, der er forbundet med at være en meget kommunikerende virksomhed på de sociale medier.

Praktisk info og tilmelding:

Arrangementet foregår i Industriens Hus i København klokken 13.00-16.30, og der vil undervejs være en kort pause med lidt let forplejning.

Der er et begrænset antal pladser til rådighed – tilmelding foregår efter først til mølle-princippet.

Det er gratis at deltage i seminaret, men der bliver opkrævet et gebyr på 750 kroner for udeblivelse uden forudgående afbud. Arrangementet er målrettet medlemmer af Plastindustrien.

Inden arrangementet vil de tilmeldte modtage en række spørgsmål om egne/virksomhedens erfaringer med at bruge forskellige sociale medier – dette sker for at kunne optimere dagens indhold.

Seminar om sociale medier - 12. november 2018

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Tilmeld dig her

Hvornår

Startdato
12. november 2018
Slutdato
12. november 2018
Tidspunkt
13.00 - 16.30

Hvor

Sted
Industriens Hus
Adresse
H. C. Andersens Blvd. 18
Postnummer
1787
By
København K

Kontaktpersoner

Asbjørn Lindsø

Tlf.: +45 26 89 30 20
Mail: al@plast.dk
Asbjørn Lindsø

Lars Friis Farsøe

Tlf.: +45 4233 2811
Mail: lff@plast.dk
Lars Friis Farsøe

Julie Nymark

Tlf.: 6045 2021
Mail: jn@plast.dk
Julie Nymark