Få ledige pladser: Gratis inspirationsdag om sociale medier

Den 21. september stiller Plastindustrien skarpt på, hvordan du og din virksomhed kan høste (endnu) flere gevinster ved at bruge de sociale medier. Det er gratis at deltage, men der er kun ganske få ledige pladser tilbage!

Del:

Hvordan bliver du og din virksomhed (endnu) bedre på de sociale medier? Det er et af de helt centrale spørgsmål, når Plastindustrien den 21. september inviterer til inspirationsdag.

Arrangementet er gratis at deltage i for Plastindustriens medlemmer, og der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage andet end nysgerrighed efter at blive klogere på sociale medier.

Vi har valgt at engagere tre knivskarpe oplægsholdere, der alle har hands-on erfaring med at anvende sociale medier i en professionel sammenhæng:

Benjamin Rud Elberth – indehaver af Digitaltaktik.dk: Benjamin er en af Danmarks førende digitale eksperter/rådgivere – bl.a. med eget program på TV2 News. Om nogen har Benjamin fingeren på pulsen i forhold til hvilke trends og tendenser, der netop nu rykker på de sociale medier. I sit oplæg vil han også give konkrete eksempler på, hvordan virksomheder med fordel kan tilrettelægge deres digitale kommunikation.

Mads Husted – social media editor hos Grundfos: På Facebook har Grundfos opbygget en stærk kommunikationsplatform, hvor virksomheden jævnligt er i kontakt med mange tusinde mennesker. Hvem er målgruppen? Hvilke slags opslag virker? Og hvor mange ressourcer kræver indsatsen? Det er noget af de spørgsmål, som Mads gør os klogere på.

Torben Rønlev – kommunikationschef hos Fiberline Composites: I Middelfart-virksomheden har man med liv og sjæl kastet sig over digital kommunikation på bl.a. LinkedIn, Facebook og Instagram. Hvilke fordele giver det en produktionsvirksomhed at bruge de sociale medier, når kunderne er i business-to-business segmentet? Og hvordan forankrer man indsatsen på de sociale medier i hele virksomheden? Det giver Torben os et indblik i.

Som det fremgår af ovenstående, så vil vi i løbet af dagen berøre en del forskellige sociale medier, men lad os endelig vide på forhånd, hvorvidt du og din virksomhed har en specifik udfordring i forhold til arrangementets tema.

Vi vil i løbet af dagen også sætte fokus på juridiske do’s and dont’s, der opstår ved at være aktivt tilstede i det digitale univers.

Praktisk info og tilmelding:

Arrangementet foregår hos Fiberline Composites i Middelfart i tidsrummet kl. 13.00-16.00, og der vil undervejs være en kort pause med lidt let forplejning.

Der er et begrænset antal pladser til rådighed – tilmelding foregår efter først til mølle-princippet.

Efter de tre oplæg er der være mulighed for at få en guidet rundtur på virksomheden, der er lidt af en arkitektonisk perle.

Det er gratis at deltage i inspirationsdagen, men der bliver opkrævet et gebyr på 500 kroner udeblivelse uden forudgående afbud. Arrangementet er målrettet medlemmer og potentielle medlemmer af Plastindustrien.

Tilmelding sker via nedenstående formular.

Tilmeld dig her

Hvornår

Startdato
21. september 2016
Slutdato
21. september 2016
Tidspunkt
13.00 - 16.00

Hvor

Sted
Fiberline Composites
Adresse
Barmstedt Alle 5
Postnummer
5500
By
Middelfart

Tilmelding

Registreringsfrist
16. september 2016
Antal pladser
55

Kontaktpersoner

Lars Friis Farsøe

Tlf.: +45 4233 2811
Mail: lff@plast.dk
Lars Friis Farsøe