Årsmøde & generalforsamling i Plastindustriens Maskinsektion 2018

Plastindustriens Maskinsektion inviterer medlemmer af sektionen til Årsmøde og Generalforsamling onsdag d. 14. november 2018.
Arrangement indledes med sektionens generalforsamling, der afholdes i Industriens Hus. Efterfølgende er der lækker tre-retters menu i Brasserie Nimb og aftenen rundes af med Crazy Christmas Cabaret i Glassalen i Tivoli.

Sektionens bestyrelse glæder sig til at se medlemmerne til en hyggelig, traditionsrig aften med masser af god branchesnak og networking.

Program:

16:30                                               Generalforsamling i Maskinsektionen

17:00                                               Middag på Brasserie Nimb

19:30 – 22.30                                 Crazy Christmas Cabaret

Om Brasserie Nimb:

”Fransk velsmag med dansk accent

Atmosfæren er lys og nordisk; maden er ukrukket og afslappet; smagen er i udsøgt fransk brasserietradition; omgivelserne er venlige og indbydende; udsigten er eventyrlig; råvarerne er friske, ærlige, sprøde, saftige, møre, nøje udvalgte. Og oplevelsen? Den er som et fransk brasserie i en dansk eventyrhave: Helt unik.

Læs mere her: https://www.nimb.dk/da/brasserie

Billedresultat for nimb brasserie

Om Crazy Christmas Cabaret:

”Vi inviterer på en rutsjebanetur med den fænomenale Phileas fogg og hans formidable tante, lady Wilhemina Wobblebottom. Med hele hans formue satset på et væddemål fører Phileas´s “Brexit” ham fra det splittede Europa til det mystiske Asien, gennem spændende Indien og, for at “overTrumpe” alt – på tværs af det vilde Vesten og “The Star-spangled America”!

Som sædvanlig er showet spækket med sang, satire, slapstick og vandede vittigheder. De talentfulde syv komedieskuespillere spiller dusinvis af roller i denne humørfyldte, skøre aften entertainment.”

Læs mere her: https://www.tivoli.dk/da/om/presse/pressemeddelelser/2018/crazy+christmas+cabaret+tager+en+omgang+mere+i+tivoli

Billedresultat for crazy christmas 2018

Sektions bestyrelse vil minde om, at man er velkommen til at invitere medarbejdere samt ledsagere med til arrangementet.

Prisen for at deltage er 995,- kr. per person. Deltagelse i generalforsamlingen alene er gratis.

Tilmelding senest fredag d. 26. oktober ved mail til rg@plast.dk med angivelse af navne på deltagere eller på formularen nedenfor. Tilmelding er bindende efter tilmeldingsfristen.

Ups! We kunne ikke finde din formular.

Tilmeld dig her

Hvornår