Plastindustrien søger en administrativ studentermedhjælper

Har du en skarp sans for orden og administration? Kan du lide at være i dialog med medlemmer og stå for det praktiske omkring møder og arrangementer? Er du selvkørende og vil du prøve kræfter med en dynamisk brancheforening – så er det måske dig vi mangler til vores lille sekretariat på Rådhuspladsen.

Del:

Plastindustrien søger en hjælpsom, dygtig, omhyggelig og struktureret student, som gerne vil prøve kræfter med administration i en dynamisk og spændende brancheforening.

Vi er et mindre sekretariat, og det er vigtigt for os, at vi har en arbejdsplads hvor vi både har fokus på at levere professionel service til vores medlemmer, men samtidig at vi har det sjovt, hvorfor vi også prioriterer en række sociale aktiviteter hen over året.

Som administrationsstudent får du solid erfaring med varierende administrative opgaver og betjening af medlemmer. Vi hjælper alle hinanden i hverdagen, men vi forventer, at du i høj grad også er selvkørende og har blik for, hvor der er opgaver, der skal løses.

LÆS OGSÅ: Plastindustrien søger en ambitiøs miljøstudent

Dine primære arbejdsopgaver

  • At bistå vores 2 faglige seniorkonsulenter inden for uddannelse og innovation, samt den administrerende direktør, med eksempelvis at planlægge virksomhedsbesøg, arrangere møder og kurser (booke forplejning, sted og mødelokaler)
  • At udarbejde præsentationer samt udsende mødemateriale og følge op på møder
  • At hjælpe til med store og små gøremål i sekretariatet samt praktiske opgaver når vi selv afholder arrangementer og konferencer
  • At arbejde med trække data ud af vores medlemssystemer samt hjælpe med at opdatere og vedligeholde disse

Hvis du har lyst og flair for det, vil du også have mulighed for at skrive korte artikler (med hjælp fra de faglige konsulenter) til vores hjemmeside og nyhedsbreve om uddannelse og innovation.

Hvad tilbyder vi dig?

Du bliver en del af vores sekretariat på ti personer og får fast arbejdsplads i Industriens Hus på Rådhuspladsen. Derudover tilbyder vi dig:

  • Fokus på samarbejde og faglig udvikling med feedback og sparring på det, du laver.
  • Stor fleksibilitet, så du også kan passe dit studie ved siden af
  • Gode muligheder for at styrke dit netværk og møde virksomheder, NGO’er m.fl.
  • God frokostordning i DI’s kantine med udsigt over Tivoli og Rådhuspladsen

Hvad forventer vi af dig?

Du skal være aktiv studerende, gerne ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse, men det er mindre relevant, hvilken uddannelse du er i gang med. Derudover kan du nikke genkendende til følgende:

  • Du har enten erfaring med eller flair for administration og orden i databaser og lignende og har sans for detaljer
  • Du har lyst til at være praktisk tovholder på at arrangere møder og events
  • Du er ikke bleg for at træde til, når der er behov for at løse forskellige ad-hoc-opgaver
  • Du er vant til at arbejde i Office-pakken og kender til Excell

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning (max 1 side) og CV til Jo Dietrich: jd@plast.dk. Mærk ansøgningen: Administrativ studentermedhjælper.

I stedet for at skrive en ansøgning, er du også velkommen til i at sende en kort video, hvor du fortæller om dig selv, dine kompetencer og motivation for at søge jobbet.

Ansøgningsfrist: 1. december 2022.

Ansættelse: Hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtaler.

Spørgsmål til stillingen? Kontakt uddannelseskonsulent Jo Dietrich på tlf. 2489 3247.