Poul Willumsen modtager pris for bidrag til anti-rygekampagne

Poul Willumsen P/S i Farum har modtaget den internationale pris ‘Promotional Gift Award 2020’ for en nøglering, som forhandleren FreeConcept har anvendt i en anti-rygekampagne for Odense Kommune.

Del:

Farum-virksomheden Poul Willumsen P/S har fået overrakt prisen ’Promotional Gift Award’ for en nøglering, som Odense Kommune har brugt som et led i anti-rygekapagnen #KysBedreOdense.

Nøgleringen ‘Hot Lips’ er udvalgt af WA Media GmbH, som står bag den årlige prisuddeling og har fået øje på den blandt mange andre internationale bidrag.

– Som producent er det altid spændende for os at se, hvordan vores forhandlere anvender produkterne i deres reklamekampagner, og ekstra sjovt er det naturligvis, når et produkt som ‘Hot Lips’-nøgleringen bliver anvendt til et overraskende og kreativt budskab med det gode formål at få unge mennesker til at lade være med at ryge, siger direktør Bo Willumsen.

Poul Willumsen P/S har i mere end 50 år produceret reklameartikler i plast, og de seneste år er flere og flere produkter fremstillet i genanvendt materiale. Siden 2017 har ‘Hot Lips’ været i sortimentet af nøgleringe, der p.t. tæller mere end 40 foreskellige designs.

Udover at producere reklameartikler, trykker virksomheden også logo og reklamebudskaber på egne emner og som underleverandør i egen produktion i Farum.