Vil du følge med i mediernes omtale af plast?

"Hver fredag udsender vi nyhedsbrevet 'Plast i medierne’. På den måde kan man altid holde sig opdateret på, hvad der sker netop nu i plastdebatten." - Lars Hall Bæk Farsøe, kommunikationschef i Plastindustrien,

Plast bliver omtalt i de danske medier mere end nogensinde før, og det kan være svært at få det fulde overblik. Derfor tilbyder Plastindustrien, at man gratis kan modtage nyhedsbrevet ‘Plast i medierne, som hver fredag opsummerer ugens vigtigste medieomtaler af plast og danske plastvirksomheder.

Del:

Omtalen af plast i medierne er i løbet af de seneste år eksploderet, og der går ikke en dag uden, at materialet er nævnt i et landsdækkende medie. Det kan med andre ord være en udfordring at få det fulde overblik.

Derfor tilbyder Plastindustrien, at man uden omkostning kan modtage nyhedsbrevet ‘Plast i medierne’, som hver eneste fredag året rundt opsummerer ugens medieomtaler af plast og danske plastvirksomheder.

Lars Hall Bæk Farsøe, kommunikationschef i Plastindustrien, fortæller:

– Vi overvåger løbende de redaktionelle medier for at finde historier med fokus på plast og vores medlemsvirksomheder. Dernæst skriver vi nogle linjers referat af de vigtigste pointer, og dem sender vi så ud hver fredag i det nyhedsbrev, som vi kalder ‘Plast i medierne’. På den måde kan man altid holde sig opdateret på, hvad der sker netop nu i plastdebatten.

Plastindustrien udsender også en lang række andre nyhedsbreve – bl.a. PlastNyt der indeholder analyser, holdninger, arrangementer og virksomhedsnyheder. Du kan selvfølgelig altid vælge at framelde dig, hvis det ikke lever op til dine forventninger.

Læs mere om Plastindustriens nyhedsbreve – og tilmeld dig nu!