Udfordrende og alsidigt job som Service Manager hos Tantec

Tantec søger en service manager, til at håndterer henvendelser omkring vores produkter fra vores agenter og slutkunder. Du vil indgå i en spændende og dynamisk hverdag, hvor der er rig mulighed for udvikling!

Del:

Du får en spændende arbejdsdag, hvor du håndterer henvendelser omkring vores produkter fra vores agenter og slutkunder. Henvendelserne er alt fra forespørgsler på reservedele til håndtering af reklamationer. Vigtigst er, at du altid evner at give kunderne en god og professionel oplevelse.

Hvem er vi?

Tantec er førende producent af standard- og kundespecifikke Plasma- og Coronasystemer til overfladebehandling af plast og metal for forbedret vedhæftning. Tantecs overfladebehandlingsudstyr sælges globalt til slutbrugere og OEMere gennem vores egne afdelinger og mere end 30 partnere over hele verden.

Vi leverer højteknologiske løsninger til bl.a. Siemens, Pirelli, Rolls Royce, Formel 1 Red Bull, Novo Nordisk, Coloplast og mange flere spændende kunder.

Hos Tantec har vi et mål om at være en attraktiv arbejdsplads, der tiltrækker og fastholder dygtige og engagerede medarbejdere. Tantecs mission er at agere som en kundeorienteret virksomhed, der gennem kompetente, fleksible og kreative medarbejdere skaber innovative løsninger.

Dine arbejdsopgaver indeholder:

  • Sagsbehandling og teknisk support til kunder og agenter i forbindelse med garanti- og serviceopgaver
  • Bindeled mellem udvikling og produktion
  • Styring af logistik ifm. servicesager fra A til Z
  • Følge detaljer til dørs, herunder også administrativ styring
  • Rådgivning og sparring med kunder og kolleger
  • Der kan forventes lidt rejseaktivitet i forbindelse med serviceopgaver

Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Du har en teknisk uddannelse (ingeniør, tekniker eller lign.)
  • Gode kommunikations- og samarbejdsevner internt og eksternt
  • Serviceminded tekniker, der har fokus på at fastholde langvarige forhold til kunderne
  • Gode administrative og logistikstyringsevner
  • Struktureret arbejdsmetode, der skaber overblik for dig selv, kolleger, ledere og kunder
  • Dansk og engelsk i skrift og tale, tysk vil være en fordel
  • Bruger af Office-pakken

Du tilbydes en spændende og ansvarsfuld stilling i en virksomhed i sund udvikling og vækst. For kandidaten vil der være rig mulighed for såvel faglig som personlig udvikling.

Der er tale om en moderne arbejdsplads med sundheds-, morgenbrøds- og frugtordning.

Ansøgning og kontakt

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, og vi slår til, når vi har fundet den rette person til vores team. Send din ansøgning til job@tantec.com.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CEO Kim Egede Saabye på telefon +45 76 84 08 45.