Er du AVK’s nye Kvalitetschef – sprøjtestøbning Wind, Water & Waste?

AVK Plast er en del af AVK-Gruppen, der er en verdensomspændende danskejet virksomhed. Er du virksomhedens nye kvalitetschef? Eller kender du den rette kandidat?

Del:

Kvalitetssystemer, – processer – audits og operationelle kvalitetsopgaver

Som led i generationsskifte søger vi en fagstærk leder, der får direkte reference til den administrerende direktør.

Du får en central rolle i den løbende vedligeholdelse og udvikling af vores kvalitets- og managementsystemer, dokumentation i produktionen. Drift og resten af organisationen for kunder og leverandører. AVK er en ordre producerende plastvirksomhed, dette medfører individuelle kunde- kvalitetskrav til produkter og processer.

En spændende virksomhed og et udviklende job

AVK-Plast er en spændende virksomhed i teknisk og markedsmæssig udvikling med et stærkt koncept: Kundetilpassende sprøjtestøbte plast emner med kunder indenfor Wind, Water, Waste og omtanke for miljøet, bæredygtighed og cirkulær økonomi.

Som en del af virksomhedens ledergruppe får du en vigtig opgave i det tværfaglige samarbejde i virksomheden, hvor der er stor kontakt til andre interne funktioner – navnlig produktion og projekt udvikling.

Du får hovedansvaret for vores kvalitetsmæssige udvikling. Du får indflydelse på udviklingen af virksomhedens organisatoriske værdier, strukturer og koncepter. Du får de nødvendige værktøjer for at kunne fungere godt i hverdagen. Ikke mindst får du mulighed for at udvikle dig, i en værkstvirksomhed med en stærk faglig og organisatorisk kultur.

Erfaren og eksekverende

De faglige hovedopgaver:

  • Ansvar for at sikre vores certificeringer – ISO 9001 og 14001
  • Gennemføre og koordinere interne og eksterne audits samt overvågning af energi.
  • Kunde- og leverandørkontakt i kvalitetsspørgsmål
  • Vedligeholde digitale arkiver (tegninger, masteremner, recepter).
  • Udarbejde PPaP dokumenter og erklæringer til kunder.
  • 8D – rapporter, FMEA-analyser og kommunikation.

Vi forventer at du har opbygget en solid erfaring i kvalitetsledelse med en ballast fra produktionsvirksomhed samt at du har en relevant teknisk uddannelse. Du kan få et samarbejde til at fungere sammen med alle interessenter internt og eksternt.

Som person er du struktureret og præcis i dine opgaveløsninger. Analytisk og kan omsætte dine kvalitetsmæssige indsigt i løsninger, der kan kommunikeres, eksekveres og følges op.
Du kommunikerer godt mundtligt og skriftligt – dansk, engelsk og måske tysk. Du har et generelt godt kendskab til IT – Office Pakken, Axapta, kvalitetssystemer og managementsystemer.

Send Ansøgning og CV

Ansøgningsfristen er d. 28.01.2019!

jobPotential står for rekrutteringen: Konsulent Morten Gronemann – Mobil: 2012 9201 eller Telefon: 4913 0102. Ansøgningen skal sendes til mog@jobpotential.dk.